LEVERANSVILLKOR
Nedanstående villkor gäller alla köp i printabox.se och från Instore Agency AB (556710-7585). Villkoren gäller i de fall där inga andra skriftliga avtal ingåtts. Fakta och prisuppgifter lämnas med reservation för skrivfel eller eventuell oriktig grafik.

ALLMÄNT
De flesta produkter i webshopen är lagervaror och levereras inom 15 dagar från vårt lager med reservation för eventuell slutförsäljning eller leveransstörningar. Produkter med längre leveranstid anges normalt specifikt i webshopen.

PRISER
De priser som anges i webshopen anges i Svenska kronor. Priserna är exklusive moms och frakt som tillkommer vid summering av varukorgen. I dagsläget hanteras köp inom Sverige. Kontakta kundtjänst för att se möjlighet till leverans till andra länder.

ORDERBEKRÄFTELSE
Print a box skickar omgående en orderbekräftelse till angiven email adress som bekräftelse på ingånget köp enligt detta avtal. Vi förbehåller sig rätten att senarelägga den bekräftade leveransen vid oförutsedda förhållanden. Eventuella korrigeringar eller invändningar mot bekräftad order kan göras senast fem dagar efter att ordern registrerats. 

BETALNING
I vår webshop betalar du med Klarna Checkout alternativt Payson Checkout. Villkor för betalning se av Klarna resp. Payson.

FRAKT
Instore Agency anlitar speditionsföretag för att leverera varorna till leveransadress eller till närmaste utlämningsställe. Fraktkostnaden är 485 SEK per kartong. 

REKLAMATION
Vid fel på varan eller leveransen skall detta meddelas skriftligen senast 7 dagar efter mottagandet av varan. Skador som uppkommit under frakt skall meddelas transportören vid mottagande av varan. För att snabbare kunna hantera ditt ärende ber vi dig att skriftligen uppge ordernummer, artikelnummer och vad ärendet gäller vid reklamation.

TVIST
Vid eventuell tvist följer Instore agency den allmänna reklamationsnämnden rekommendationer

VANLIGA FRÅGOR OCH SVAR

Vart hittar jag kvittot på mitt köp? 
Kvittot hittar du hos antingen Klarna eller Payson beroende på vilken betalningsmetod som du valde. Om du ändå inte hittar kvittot ber vi dig att kontakta vår kundservice så hjälper vi dig.

Jag har gjort en beställning hos er och valde att betala med Klarna. Men jag har sedan dess inte fått något kvitto och det har inte dragits några pengar från mitt konto?
Vi registrerar fakturan i Klarna när du mottagit din beställning från oss. Då ska du kunna se ditt kvitto hos Klarna.